"קיימות תקשורת" יוצאת לדרך

שלום לכולם,

אני שמח לבשר לכם ש"קיימות תקשורת" יוצאת לדרך.

"קיימות תקשורת" היא יזמות עסקית של חברתי הטובה, ציפי שטרן ושלי, שמתוכננת לתת שירותי פרסום, קריאייטיב ייעוץ תקשורת ולובי פוליטי לחברות וארגונים תוך כדי שימת דגש על קידום תחומי הקיימות השונים של החברות והארגונים איתם נעבוד.

מצ"ב ברושור אינטרנטי שנותן מידע ראשוני אודות היוזמה (בקרוב – האתר. נעדכן בהמשך).

נשמח למילים טובות ולאינטראקציה חיובית.

שלכם,

ציפי שטרן ושמואל חן

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • יוד ג  On ינואר 26, 2009 at 19:43

    עוד משרד פרסום
    זה מה שהעם צריך
    כל הכבוד

    אהבתי

  • חיים שיבי  On ינואר 26, 2009 at 21:20

    ב. מעניין. ג. אשמח לדעת מה הם המאפיינים של קמפיין פירסומי תקשורתי בסגנון "קיימות" עם לקוח שמוכן ללכת "עד הסוף".(בלשון הכרזת ההקמה של הצוות). זאת לעומת סתם קמפיין תקשורתי איסטרטגי עם לקוח שלא מוכן ללכת עד הסוף.

    אהבתי

  • דוד  On ינואר 27, 2009 at 11:48

    בכך שאנשים שהולכים לפוליטיקה לא מסתפקים ב"השחתת" זמנם על גיוס מצביעים והסערת תומכים אלא מייד, תוך כדי הקמפיין, אפילו מבלי שיש תוצאות של הבחירות, מתפנים לעשות לביתם ולממונם ולנצל את החשיפה שלהם.

    איפה הימים, איפה הם, בהם פוליטיקאים הגיעו מאיזשהו קיבוץ קטן, עשו את שלהם וחזרו לקיבוץ. פשוט מייאש.

    אהבתי

  • שמואל חן  On ינואר 27, 2009 at 15:10

    יוד ג: העבודה שאנחנו עושים היא ייחודית ביותר ונובעת משילוב מקצועי של ידע אקולוגי וידע בפרסום, לובינג ותקשורת. לכן יש מקום למה שאנחנו עושים.

    חיים שיבי: עם מי שמוכן ללכת עד הסוף יהיה לנו פחות "עבודה חינוכית". קיימות תקשורת בהחלט מתכוונת לנסות גם להעביר את מסרי הקיימות ללקוחותיה.

    דוד: נו, האמת היא שלא ציפיתי ממך לתגובה אחרת, הרי יש לך ניסיון ציני קשה עם דב חנין ואני תלמידו…

    ואולי, אולי תשאל את עצמך אם כל הפעילות הפוליטית נפלה לי בזמן מאד לא נוח? אם היית שואל, הייתי מספר לך שאני בעיצומם של החודשים האחרונים לכתיבת הדוקטורט של. יחד עם זאת יש לי צורך בסיסי (כפי שלך יש) להתפרנס בכבוד ובו זמנית נתבקשתי לפעול פוליטית למען יעד שאני מאמין בו.
    אגב, איני מקבל פרוטה שחוקה עבור פעילותי הפוליטית.יתרה מזו. אני מוציא הוצאות שאף אחד לא מחזיר לי. לא אני יזמתי את מועמדותי. נתבקשתי על ידי ראשי התנועה להגיש את מועמדותי לפריימריס כי הם חשבו שיש לנוכחותי בתנועה תרומה לתנועה. נעניתי לצו התנועה פשוט כמשמעו.

    "קיימות תקשורת" היא דוגמא יפה לכך שניתן לשלב אמונות עמוקות ועסקים. העסקים גם יכולים ליצור עולם טוב יותר. כל זה גם משתלב עם אמונתי היהודית ועם תפיסותיי הפוליטיות. מי שחי את שיטת "תורה עם דרך ארץ" במשמעותה העמוקה חי את כל הדברים יחדיו. אבל אצלך זה כנראה לא כך…

    האתר האישי שלי ברשימות מייצג את חיי כפשוטם. הוא כולל את תפיסותיי העמוקות, את חיי הפוליטיים וכן, גם את חיי הפרנסה שלי. איני רואה כל פסול לחשיפת חיי העסקיים באתר אישי שלי מה גם שאני מקווה שבאמצעות אינטראקציות שאצור אגרום לכך שהעולם יתנהל טוב יותר.

    צר לי על הציניות שלך. אבל אל תדאג…כבר פגשתי בחיי מספיק אנשים ציניים. אני מסוגל להתמודד.

    ואגב, שכח מארוחת הבוקר…אני ממש לא מתכוון לבזבז את זמני איתך.

    כל טוב לכולם,

    שמוליק

    אהבתי

  • דוד  On ינואר 27, 2009 at 15:25

    שמואל היקר,

    לא הייתי ציני בכלל. אדם שרואה את עצמו מועמד לכנסת, ראוי שיתעסק במועמדותו ולא "ינצל את המומנטום" על מנת לפתוח עסק פרטי משלו תוך שהוא בונה על מועמדותו לכנסת. לכל אחד יש צרכים מסוימים, כולל פרנסה, אולם אני חושב שעל מועמד לכנסת מוטלות חובות מוסריות שאינן כרוכות בפרנסתו. האם היה עולה על דעתך שאהוד ברק היה מצדיק את הקשרים העסקיים של נילי אשתו בכך שהיא "צריכה להתפרנס"? ואם אתה עסוק כרגע בהקמת עסק משלך, מאין יש לך זמן להתפנות לעסקנות ציבורית?

    אני משוכנע שאינך מתוגמל עבור פעילותך הפוליטית אבל אני לא מצליח להבין איך אדם שמבקש את אמון הציבור מוצא לעצמו זמן להקים עסק פרטי באמצעות הקשרים שהוא מפתח כמי שמתיימר להיות שליח ציבור, ובו-בזמן לראות עצמו עדיין כנציג ציבור חסר פניות. שהרי מה תעשה אם תיבחר לכנסת? תסגור את העסק? או שהמועמדות הזאת רק תקנה לך אפשרויות להתקדם הלאה בעבודתך כלוביסט?

    אין לי שום התנגדות שאדם יתפרנס למחייתו מכל מיני עבודות אך יש בעיניי צביעות רבה בכך שאדם המתמודד לכנסת מנצל את הפלטפורמה הפוליטית בה הוא מתמודד כדי להקים "על הדרך" עסק פרטי, בבחינת "שלח את לחמך על פני המים" וגו'.

    אני לא ציניקן כלל ועיקר וחסר מאוד הדור ההוא שהקדיש את כל מרצו לעבודה ציבורית ולא ניסה תוך כדי לעשות לביתו. מורך הגדול, דב חנין, לא ניסה לפתוח עסק פרטי באמצעות ניצול מועמדותו לכנסת, ואני חושב שעל אף חילוקי הדעות התהומיים ביני לבינו, אני מחשיב אותו כאדם הגון.

    מעבר לכך, יש בעיניי פסול שאדם מנסה לקדם עסק פרטי על הפלטפורמה של רשימות, אבל זה כמו שאומרים חוץ א-מייסע.

    אהבתי

  • שמואל חן  On ינואר 27, 2009 at 19:46

    ניסיתי להסביר אבל אתה מתעקש לא להבין. העסק, של ציפי, אגב, הוקם כבר בדצמבר ללא כל קשר לפעילותי הפוליטית אלא במקביל.
    מאחר ונכנסתי לפעילות הפוליטית הזו בכל ליבי, הכל מתרחש במקביל ואף פעילות אינה "פלטפורמה" של השניה.
    אין לי כל רצון להוסיף להתדיין. אם הבנת, טוב. אם לא, גם טוב.

    תהיה בריא,

    שמוליק

    אהבתי

  • צורי  On פברואר 1, 2009 at 2:38

    אהבתי

להשאיר תגובה

מוסף "שבת" - לתורה, הגות ספרות ואמנות

המוסף לספרות של 'מקור ראשון'

דינה אברמסון

טורים אישיים

רשימות, עדכונים והודעות

בלוג עבור משתתפי פרויקט רשימות וסקרנים

הבונים הירוקים

ייעוץ, ולווי פרויקטים פרטיים של בניה ירוקה

