התנועה הירוקה – לא עוצרת בירוק

http://yeruka.org.il/campaign.jun09/green.swf 

לקראת הועידה הכללית של התנועה הירוקה המתוכננת  להתקיים בתאריך 3.7.09, התנועה הירוקה תשיק מחר (יום ה', 25.6.09) קמפיין התפקדות אינטרנטי נרחב, המתבצע כולו בהתנדבות ובתקציב – אפס. מטרת הקמפיין –  לעורר את הציבור הרחב ואת מתפקדי התנועה ותומכיה להתפקד מחדש לתנועה ולהגיע ב- 3.7.09 לוועידה הכללית בה תידון פעילות התנועה ותיערך הצבעה לחלק מהנהגתה.
 
הקמפיין מתבסס כולו על פעילותם ההתנדבותית של פעילי התנועה. משרד "קיימות תקשורת",  בניהולה של  ציפי שטרן, עיצב באנרים שיישלחו באמצעות הדואר האלקטרוני לכל פעילי התנועה על מנת שיוצבו באתרים ובבלוגים שלהם ויעודדו את הציבור הרחב להתפקד לתנועה. צוות האינטרנט של התנועה הירוקה (דובי מורן, גיא ווסט, עודד נתנאל ורועי קרמר) הכין את החומר הפרסומי לאינטרנט והתאים אותו להעברה לחברים ול"שתילה" באתרים שלהם. כמו כן ייעשה שימוש נרחב ברשתות החברתיות בהם חברים פעילי התנועה.
 
ציפי שטרן הסבירה את הקונספט הקריאטיבי של הקמפיין: "היות והישראלי המצוי נוטה לדאוג רק לפני הבחירות ולהתלונן כחודש לאחריהן, ומתנתק מפעילות פוליטית בשנים שאינן שנת בחירות, בחרנו להשתמש בקמפיין בהודעת מחשב קופצת,  המתריעה מפני המצב הפוליטי המסוכן הקיים במדינה ומסבירה שכדי שתיווצר אלטרנטיבה פוליטית לממשלות הכושלות בבוא הזמן, יש להירתם לפעילות פוליטית דווקא עכשיו.  בחרתי דווקא הודעת אזהרה כי אין מי שמתעלם מהודעה כזו הקופצת לנגד עיניו מתוך מסך המחשב".
 
שי גולוב, מנכ"ל התנועה הירוקה,  סיפר כי את מודל הפעילות ההתנדבותית מאמצים פעילי התנועה בעקבות ניסיונם הנרחב  בפעילות בארגוני סביבה וכי חלק ניכר מפעילות המפלגה מבוסס על אנשי מקצוע המנדבים שעות רבות מזמנם לעבודה מקצועית.
 
ערן בן-ימיני, יו"ר התנועה הירוקה אמר כי הקמפיין משקף פעילות נרחבת שמתקיימת לאחרונה בתנועה הירוקה. "לאחרונה הקמנו סניפים עירוניים רבים, מועצת המומחים שלנו נמצאת בתהליך של גיבוש עמדה משמעותית ביחס לרפורמה במנהל מקרקעי ישראל והנהגת המפלגה בוחנת כל העת שיתופי פעולה עם מפלגות אחרות השותפות לתפיסות  שלנו בנושאים שונים. אין ספק כי הועידה הכללית הקרובה, ב- 3.7.09, תהיה מעניינת שכן זו הפעם הראשונה שהועידה מתכנסת לאחר הבחירות האחרונות".
 
מצ"ב: קישור לדף הבאנרים ולהוראות להטמעתם באתרים ובבלוגים של חברי התנועה. http://yeruka.org.il/campaign.jun09/banners.html

פרסם תגובה או השאר עקבות: Trackback URL.

תגובות

  • רועי  ביום יוני 24, 2009 בשעה 15:28

    כבר ראינו בבחירות שלא יצא מזה כלום. שאם מתפלגים מתנועה אחרת שאפילו לא התקרבה לאחוז החסימה, אין אפשרות ריאלית להצליח. ואני כבר לא מדבר על זה שמימד ברחה מהירוקה ברגע שרק יכלה. אחלה תנועה, מה יש לדבר. אז ערן לא סובל את ויסנר ופעילי האינטרט של הירוקה חושבים שהירוקים בעיריית תל אביב זה חרטה ברטה. אולי כדאי שתתאחדו כבר לתנועה ירוקה גדולה אחת ותפסיקו לבזבז מאמצים על פעילות נבדלת ומצחיקה שאין לה שום סיכוי.

    אהבתי

  • שושי  ביום יוני 24, 2009 בשעה 15:32

    שיתוף פעולה עם מימד?

    אהבתי

  • שום  ביום יוני 24, 2009 בשעה 19:34

    כגילוי נאות שאתה שותף במשרד קיימות תקשורת והפוסט הזה שלך הוא הודעת יח"צ ממנה אתה גוזר תשורה לא קטנה

    אהבתי

  • מיכאל יעקובסון  ביום יוני 24, 2009 בשעה 19:54

    למרות שאני מעדיף תנועה חברתית על פני תנועה סביבתית

    אהבתי

  • שמואל חן  ביום יוני 26, 2009 בשעה 6:32

    צודק לגמרי,

    כגילוי נאות אציין שהעבודה שלי כדובר ושל ציפי שטרן כקופירייטרית וארט-דירקטורית מתבצעת בהתנדבות מלאה. אנחנו משקיעים הרבה מעל 40 שעות ההתנדבות בחודש שהתחייבנו אליהם, שלא לדבר על כך שאף אחד לא מכסה את הוצאותינו (בהיקף של מאות רבות של שקלים, אם לא אלפים) לנסיעות ברחבי הארץ, טלפונים וכו').

    המשך פירגון נעים,

    שבת שלום,

    שמואל חן

    נ.ב. ולא, זה לא סתם הודעת יח"צ. זה משהו שאני מעורב בו נפשית מעל 15 שנה, משהו, שבניגוד לך, אני מאמין בו מעומק הלב.

    אהבתי

  • שמואל חן  ביום יוני 26, 2009 בשעה 6:46

    למרות שלא אהבתי את הסגנון שלך, יש מידה של צדק בטענות שלך. לכן, כמו כל תנועה פוליטית אנחנו בוחנים כל העת בריתות פוליטיות אפשריות על מנת בבוא העת לרוץ לכנסת ברשימה אחת גדולה.
    כרגע, אנחנו בונים את כוחנו ומפיצים את רעיונותינו המזוקקים יותר. הטמעה של רעיון הקיימות היא משימה לא פשוטה וזה מה שאנחנו משתדלים לעשות כל הזמן.

    שבת שלום,

    שמוליק

    אהבתי

  • סיון  ביום יולי 1, 2009 בשעה 12:19

    גם אני לא אהבתי את הסגנון דיבור של חלק מהדוברים פה.
    למרות שזה אינטרנט ולא רואים אתכם, חבל ששופכים פה את התסכולים שלכם, שאין ביניהם ובין הנושא על הפרק שום קשר. מעבירים מאחד לשני אנרגיות בעייתיות רק כדי לזרוק אותן לאיזה "מזבלה" נידחת. כמו כל שאר הרעלים המזהמים בהם נלחמים הירוקים.
    תביטו לאמת בעיניים, תפסיקו לזרוק את הזבל שלכם על אחרים… תנסו לפרק ולנתב אותו בדרך אמיתית… אחרת אתם לא הרבה יותר טובים ממשפחת עופר בקטנה…
    הטון דיבור הלוחמני הזה מגיע משום מקום וקשור לכלום…
    מומלץ לעשות עבודה פנימית כנה כדי להבא שינוי אמיתי

    אהבתי

  • שמואל חן  ביום יולי 1, 2009 בשעה 17:13

    וכל מילה נוספת שלי מיותרת

    אהבתי

כתיבת תגובה

מוסף "שבת" - לתורה, הגות ספרות ואמנות

המוסף לספרות של 'מקור ראשון'

דינה אברמסון

טורים אישיים

רשימות, עדכונים והודעות

בלוג עבור משתתפי פרויקט רשימות וסקרנים

הבונים הירוקים

ייעוץ, ולווי פרויקטים פרטיים של בניה ירוקה